Ads 468x60px

Pages

9 Nisan 2010 Cuma

Ekmek Makinem

Amerikaya ilk geldiğimiz günlerde , ağız tadımıza uygun ekmek bulmakta epey zorlandık. Yanlış anlaşılmasın binbir çeşit ekmek var burada.Ama biz her ekmeği yiyemedik. Hergün markete gidip ekmek almakta zor gelmeye başladı bir müddet sonra. "Neden ?" derseniz, çünkü ekmek almaya bile arabayla gitmek zorundayız.Market çok yakın değil evimize. Velhasıl, temel ihtiyacımız olan ekmeğe, her an ulaşabilmek,ekmeğimizi içimiz rahat yiyebilmek için Ankaradaki evimizde yaptığım gibi ekmek makinasında yapmaya karar verdik. Buradaki Walmart adlı marketten aldık makinemizi. Nazar değmesin, şu ana kadar hiçbir sorun çıkarmadı bana, çok güzel çalışıyor, çok memnunum kendilerinden. Günaşırı ekmek yapıyorum evde. Bir kaç ekmek çeşidi denemem oldu, inş ilerleyen zamanlarda farklı ekmek çeşitleri yapmayı deneyeceğim.

Ekmek makinesinde yaptığım ekmekler kocaman dilimler şeklinde oluyor ve birkaç gün sonra yediğimiz zaman çok ufalanıyor , her yer ekmek kırığı oluyordu. Buna da bir çare buldum. Ekmek makinasında ekmek hamurunu sadece yoğurtturuyorum, pişirmeden çıkarıp kendi elimle şekil verip fırında pişiriyorum. Böylece küçük küçük ekmeklerimiz oluyor.

Bir tane de ekmek tarifleri kitabı aldım kendime.İçinde çok cezbedici fotoğraflar var. Umarım tarifleri dener ve burada sizinle paylaşırım.

Bu kadar kendinden söz ettiğim ekmek makinem, huzurlarınızda.

2 yorum:

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

EEE insan hamarat olunca her sey baska bi lezzette oluyor...

Ozlem dedi ki...

Yok canım..ne hamaratlığı. Birşeyler yapmaya çalışıyorum sadece.

Yorum Gönder

Yorumunuz icin tesekkurler.

 

Sample text

Sample Text