Ads 468x60px

Pages

29 Ağustos 2010 Pazar

Kitapkolik.Net, Kitap Ödüllü Yarışma Düzenliyor...


Yapılan araştırmalara göre dünyada  kitap okuyan sayısı oldukça azalmaktaymış. Bugün bizim kütüphanelerimiz sadece kitap bekçiliği yapmakta. Tozlu raflardaki güzelim kitaplar insanları, insanlar da kitapları seyretmekte..

Ya evimizdeki kitaplar? Onlar, vitrinlerde terkedilmenin hüznünü yaşıyorlar. Kendilerinin yerine, televizyona gösterdiğimiz ilgiyi kıskanıyorlar.

Hepimiz farkındayız ki,  kitap okumak kişiyi geliştirir, insana başka bir bakış açısı sağlar, kültürünü arttırır, dilimizi doğru kullanmamızı ve kendimizi daha iyi ifade etmemizi sağlar.

Madem kitap okumanın bizi geliştireceğini düşünüyoruz o halde neden hala kitap okumuyoruz?

Kitapkolik.Net ailesi  kitap ödüllü bir yarışma düzenliyor. Kazanan kişiye istediği bir kitabı hediye ediyorlar.  Belki bu okumaya başlamak için bir fırsat olabilir. Bol şanslar..

5 yorum:

beachvintage.com dedi ki...

Cute little man. Thanks for popping past Beach Vintage.

Yunkabu dedi ki...

tanistigimiza memnun oldum oyleyse :) Ben bu memlekette gezme imkani hic bulamadim, fotograflar da bilgiler de harika. Amishler yazisini ozellikle sevdim.
Kalemine saglik

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Ozlem dedi ki...

Sevgi Hanım, şuan sadece blogger kullanıyorum. Beğenmenize sevindim. Sevgilerle.

Adsız dedi ki...

Merhaba… Sitemizde tekrar kitap ödüllü çekiliş düzenliyoruz.3 kişiye Hamza Beran'ın yeni yayınlanan Çağlaya Tutulmak kitabını kargo ücreti ile beraber hediye imzalı şekilde yollayacağız. Hem sitemize destek olmak hem de kitap kazanmak için sizi yarışmamıza davet ediyoruz… Detaylı bilgi için Kitapkolik.Net e bakabilirsiniz…

Yorum Gönder

Yorumunuz icin tesekkurler.

 

Sample text

Sample Text