Ads 468x60px

Pages

16 Kasım 2012 Cuma

Kuru Kayısılı Hindistan Cevizi Kaplamali Kurabiye


Merhabalar. Yine uzunca bir ara olmus off.. :( Yayinlanmayi bekleyen diger tarifler soyle dursun, once bugun denedigim sahane kurabiyenin tarifini paylasmak istiyorum. Tarifi, bu sitede gordum, bazi degisiklikler yaptim. Ve boyle cok guzel oldu, tavsiye edilir.

Malzemeler

1 adet yumurta ( sarisi ici, akı dışı için)
2 yemek kasigi tereyagi
1 cay bardagindan biraz eksik siviyag
5 yemek kasigi pudra sekeri
1 paket vanilin
1 su bardagi kucuk dogranmis kuru kayisi
2-3 su bardagi un ( ben 9 kasik kullandim )
Hindistan cevizi

Kuru kayisilar haric tum malzemeleri ekleyip yumusak kivamda bir hamur hazirliyoruz. En son kuru kayisilari karisima ekliyoruz. Cevizden biraz daha kucuk parcalar koparip once yumurta akina sonra hindistan cevizine bulayip, yagli kagir serilmis firin tepsisine yerlestiriyoruz. 170 derecede onceden isitilmis firinda uzerleri hafif kizarincaya kadar pisiriyoruz. Afiyet olsun.




0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuz icin tesekkurler.

 

Sample text

Sample Text